Izlet u Zagreb

U utorak, 27.12.2016. rano ujutro otišli smo na izlet u Zagreb. Nakon nešto više od dva sata vožnje dolazimo do centra grada gdje krećemo sa razgledavanjem grada. Nakon kraće šetnje dolazimo do Muzeja iluzija. U Muzeju smo vidjeli “Kosu sobu”, “Sobu ogledala”, “Obrnutu sobu” i mnogo drugih zanimljivih stvari koje su nas oduševile, zbunile ali dosta toga i naučile.
Nakon muzeja prošli smo tunelom “Grič” i čuli zanimljivo kratko predavanje o tunelu. Izlaskom iz tunela penjemo se prema Zetovoj uspinjači gdje smo uživali u panorami grada Zagreba.
Nakon toga uputili smo se na Markov trg, vidjeli Gornji grad, Kamenita vrata, Tkalčićevu ulicu i potom dolazimo na Kaptol u restoran Capuciner na ručak. Pizza i odmor su nam baš dobro došli nakon razgledavanja.
Kada smo pojeli ručak pogledali smo žive jaslice ispred Zagrebačke katedrale a nakon toga krenuli smo prema Zrinjevcu.
Vidjeli smo park koji je prekrasno uređen i klizalište. Pošto je već bio mrak i dosta kasno za nas krenuli smo prema autobusu. Zadovoljni provedenim danom krenuli smo natrag prema Lovranu.
Zahvaljujemo dobrim ljudima koji su nam omogućili ovaj divan, opuštajući i edukativan izlet.